.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : بخش صنعت مازندران مورد جفا قرار گرفته است
استاندار مازندران گفت: در گذشته به بخش صنعت در استان جفا شده است و باید کمبودها و نیازها را با توسعه صادرات جبران کنیم.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در نشست با صادرکنندگان و تجار استان گفت: بروکراسی‌ها و سیاست گذاری‌های کم ثبات و مقطعی توسعه صادرات و بخش اقتصادی را با خلل مواجه می‌کند و باید این موانع برطرف شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در دولت فرصت‌های کافی برای گفتگوی دولت و بخش خصوصی فراهم شده است که شورای گفتگو از جمله این فرصت‌ها به شمار می‌رود.

استاندار مازندران به شرایط خاص کشور اشاره کرد و گفت: امروز در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها دست نیاز را به سمت بخش خصوصی دراز می‌کنیم و این فرصت را باید مغتنم شمرد.

حسین زادگان یادآور شد: تحریم‌ها سبب می‌شود تا از اقتصاد رانتی و نفتی رهایی یابیم زیرا اقتصاد تک محصولی بیمار است.

وی با بیان اینکه به حوزه صنعت در استان در گذشته جفا شده است کمک به توسعه کسب و کار را امری مهم دانست و گفت: باید به محصولات و شرکت‌های دانش بنیان توجه کنیم زیرا ظرفیت‌های لازم را در بخش آی تی، گردشگری سلامت و غیره دارا هستیم.

استاندار مازندران ادامه داد: باید شرایط موجود را بپذیریم و کشاورزی را نباید به یک یا دو محصول محدود کنیم و به سمت افزایش عملکرد در هکتار پیش رویم و تجار نیز با افزایش محصولات به صادرات رونق بخشند.

حسین زادگان یادآور شد: مشکل تأمین ارز باید با همت بخش خصوصی برطرف شود و تولیدکنندگان تولیدات را بر نیازهای روز منطبق کنند.

استاندار مازندران با اشاره به کاهش فروش نفت در کشور گفت: صادرات، اخذ مالیات و استخراج منابع را از جمله روش‌های تأمین درآمدها است و باید بیشتر به حوزه صادرات توجه کنیم.

وی با بیان اینکه دولت صادرکننده و واردکننده خوبی نیست تصریح کرد: تجربه نشان می‌دهد که باید به سمت خصوصی سازی پیش رویم و موانع را حل کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.635 seconds.